Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

FAQ

Ce inseamna Miauti ?
Miau-miau face pisica , ceea ce inseamna ca ''Miauti'' este unul din diminutivul ''miau''. Ceea ce acum Miauti este un nume.

Cine a facut acest blog si cum a luat nastere?
Eu ! adica DreamsKeeper doar se vede. Si sant singurul care aduce stiri si rewie-uri. Blog-ul este produs online si gratis, lansat si aflat sub copyright-ul d.v.i.k. Este disponibil sub Licenta Generala Publica GNU si poate fi distribuit liber.

Simplu, prima data a fost hartie, apoi am scris pe hartie ce aveam de gand si a iesit acest blog.

Pot face parte si eu din echipa ?Da ! Poti face parte din echipa de stiri sau de articole. Ma poti CONTACTA AICI sau pe FORUM.

Am si eu niste articole, pot sa le pun pe acest blog ?
Da poti ! este pacat sa-ti stergi creeatile. Poti trimite la sectiunea CONTACT sau pe FORUM.

Am o revist/site ,pot sa-ti iau niste articole ?
Da poti face si chestia asta ! Dar cu niste conditii.
Daca ai site /forum/blog si ai luat cateva articole te rog sa adaugi sursa.
Daca ai o revista trebuie sa adaugi numele autorului cel care a scris articolul. Majoritatea sant scrise de mine.

Nu crezi ca "sant" se scrie corect "sunt" ?
Academia Romana a stabilit de cativa ani buni noi reguli de scriere, inlocuind pe î cu â in majoritatea cazurilor si pe sînt cu sunt. Desi regulile sant foarte clare, unii continua sa scrie ca inainte. Exista chiar publicatii care se incapataneaza sa scrie dupa vechile reguli.
Asa ca am decis sa scriu cu sânt, astfel incat am creat o semnatura (e decizia voastra sa scrieti cum vreti).

Sant un novice si nu stiu ce inseamna manga ?
Manga (漫画) este cuvantul japonez pentru benzi desenate (uneori folosindu-se de asemenea si komikku コミック). In afara Japoniei, termenul este utilizat strict pentru benzile desenate de origine japoneza.

0 comentarii:

Miauti's Manga List

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri