Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

The Manga Cookbook

Informatii nu am cine stie ce, contine un volum cu multe capitole. Dupa cum stiti benzile desenate manga si filmele anime au ridicat interesul pentru limba japoneza, dar problema este ca nu numai pentru limba japoneza este intres ci chiar si in gatit este un mare interes.
Asa ca ultimi ani fara sa stiti au aparut manga pentru gatit, unde invatati sa gatiti tot felul de prostioare.

The Manga Cookbook este o manga educativa si pot spune ca sant dezamagit ca nu am gasit nici un scan al acestui manga, doar cateva pagini unde esti invatat sa faci carnati caracatita sau fantome (am incercat si eu si OK).

In cele din urma, dupa atatia ani de vizionat anime-manga, in care personajele preferate faceau tot felul de mancaruri. Dar o parte din mister era ca ce draku mancau ei acolo ? Cum puneau gatitul in cutia bento.

Asa ca odata unii creatori de papica s-au sculat din somnul cel adanc (zombie atack) si au creat prin puterea lor o carte de gatit misterioasa (pfff) . Dar nu orice carte de bucate ci o manga de gatit.
Primele 5 pagini care le-am gasit, au fost foarte usor de inteles, idiferent ca engleza mea de bastinas nu era cine stie ce. Singurele probleme sant, nu pot gasi manga si a doua ar fi procurarea ingredientelor corespunzatoare si ustensilele.

Manga este foarte educativa si o recomand tuturor idiferent de varsta. Plus daca gasiti aceasta manga VA ROG MULLT de TOT scanatio sau dati un link !!!

Asa ca miau miau...

0 comentarii:

Lista mea Manga recenta

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *