Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Manga Wall Room

Information
Type: Designe
Status: Finished
Genres: Designe, How to customize your room, Ideea

Salutare fanii mei otaku.
Acum doua saptamani, umbland si supravietuind pe site-uri, am gasit un blog naspa in care se afla un articol interesant. Asa ca fara sa va mai stresez, am sa va spun cea mai tare idee pentru fanii manga.

Eu o numesc "Manga Wall Room".

Cred ca majoritatea dintre voi sa saturat de culoarea camerei si cred ca majoritatea dintre voi au camerele albe (gen spital). Asa ca va arat o mica idee, pentru o noua forma camerei.

Inainte de a incepe trebuie sa subliniez ca acest lucru este pentru consum personal. Deoarece lucrarea are loc in baie, dar am observat ca exista si bedroom.

1. Gasiti o lucrare dintr-un manga sau un roman, chiar si un comic-book, care are un continut bun (contrast alb-negru). Imaginile tapetate sant luate din "Kekkaishi".

2. Marcati paginile care v-au placut cel mai mult, apoi scanati in tonuri de gri in Photoshop. Joaca-te cu contrastul in photoshop, si mariti dimensiunea (se poate face si in Adobe Illustrator).
Atentie : S-ar putea sa gasiti pe net, manga de o calitate buna si rezolutie mare.

3. Apoi, faceti un PDF de JPEG si scoateti la o imprimanta buna "Plotter" (pt calitate). In cazul in care nu aveti imprimanta, cautati un magazin care ofera asa ceva "Plotter".
Atentie : Puteti alege calitatea hartiei (hartie plastifiata)


4. Odata ce au imprimat, poti sa le tai incat acestea sa aibe un sens aleatoriu pentru sectiunea de perete.
Atentie: Pereti trebuie sa fie curati, plani si fara urme de gauri sau umezeala.
Scoateti toate cuiele din perete, intrerupatoarele electrice si aplicele se vor monta dupa aplicarea 'tapetului'!

5.Adezivul.
Nu faceti compromisuri la adeziv. Cumparati solutie speciala de lipit tapetul. Tapetul se lipeste foarte bine si rezista fara probleme in timp . Cand doriti sa il dati jos se jupoaie relativ usor si daca ramane hartie pe perete se spala foarte usor cu apa calda amestecata cu otet.
Pregatiti adezivul exact cum scrie in instructiuni. Nu incercati sa puneti prea multa apa ca este posibil ca hartia sa se dezlipeasca dupa un timp scurt.

Am uitat sa va spun ca exista si tapet manga. Nu stiu ce pret au dar, am presimtirea ca sant scumpe.

Asa ca daca va place ideea sau aveti alte ideei, puteti sa le postati aici !

Asa ca miau miau...

0 comentarii:

Lista mea Manga recenta

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *