Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Read a Tree



Am aflat adineauri de la VanillaMoon ca s-a lansat de curand o aplicatie cu ajutorul careia poti primi o carte gratuita in format electronic daca ii faci o fotografie unui copac cu telefonul inteligent. Aplicatia se numeste "Read a Tree" si are motto-ul "Citeste o carte, salveaza un copac."

Momentan, este disponibila în Google Play (Android) si App Store  (iOS)

Ideea este bunicica atat pentru copacei, cat si pentru cititor, pe langa faptul ca majoritatea nu vad cu intetie buna "Cartea are un miros unicat, fata de o tableta...", insa momentan din spusele lui VMoon mai are nevoie de imbunatatiri, care vor veni pe viitor).

De-a lungul timpului, oamenii au distrus peste 75% din padurile lumii. Astazi, din fiecare trei copaci taiati, unul devine hartie… De ce sa citim pe hartie ceea ce gasim online cand putem citi o carte digitala si salva un pom? Ba nu, invers. Asa a venit ideea ”Read a Tree. Save a Book.”. Elefant.ro a imbratisat ideea noastra si am dezvoltat-o impreuna. Iar daca pomii vor fi destul de vocali in revolutia digitala, aplicatia de mobil va avea upgrade-uri constante si noi titluri cadou pentru voi. (autorii campaniei, de la Geometry Global)


Asa ca imi este lene sa fac un nou articol, am sa citez din spusele lui VanillaMoon...

"Neavand timp sa merg intr-un parc (oricum, stau momentan prost cu traficul de date pe mobil), am decis sa fotografiez de pe geamul deschis copacii din curtea vecinilor (stiu, stiu... nu ma judecati).


Problema pe care am intampinat-o la fotografierea lor a fost ca aplicatia nu recunostea fotografia, in sensul ca ma avertiza intr-o maniera foarte amuzanta ca niciun caine n-ar ridica piciorul la poza mea. Mai exact, nu identifica nicicum copacii fotografiati din imagini.


Putin dezamagita, aproape am renuntat, cu gandul sa reincerc cand aveam sa fiu mai aproape de un copac (ziceam ca poate zoom-ul e de vina, desi poza era destul de clara). Am avut o sclipire de genialitate si am incercat sa fotografiez niste copaci gasiti pe Google. Ghiciti ce? A mers. Am facut cateva teste, si am ajuns la concluzia ca nu recunoaste decat copacii verzi (cei ai vecinilor inca sunt golasi). Totusi, cred ca trebuie gasita o cale sa nu se mai permita modalitatea asta de trisare si sa se recunoasca in vreun fel si copacii fara frunze. Iarna ce ne facem? :(


Odata ce fotografiezi copacul din aplicatie si aceasta il identifica, ti se alege automat o carte pe care o poti descarca si apoi citi cu o aplicatie de tip eReader de pe telefon (Elefant, Aldiko, Carti Play s.a.m.d.). Practic, pe langă aplicatia Read a Tree, mai ai nevoie de una in care sa le citesti efectiv. Asta e o chestie pe care as sugera sa o remedieze pe viitor."

Asa ca miau miau... acest articol a fost sponsorizata de VanillaMoon, acarui blog infrunzeste. 



0 comentarii:

Miauti's Manga List

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri