Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Eien no Aida ni Miru Yume

Information
Type: One Shot
Volumes: 1
Chapters: 1
Status: Finished
Published: Not available
Genres: Fantasy, Romance, Yaoi
Authors: Murakami, Yui (Story & Art)
Serialization: Magazine Be x Boy

Sincer sa fiu m-am asteptam la chesti mari din partea acestui one shot si chiar a fost ok si placut sa citesc asa ceva . Sincer sa fiu, este primul yaoi care mi-a placut si am fost foarte incantat! In final, nu am fost dezamagiti exact, doar ca doream sa dureze putin mai mult.

Mai intai de toate, nu va asteptati la scene explicite sau scene de lupta, asta e un minus? un plus? nu conteaza, doar stati calmi, cititi si intrati in corpul personajului.
In al doilea rand, nu exista nici plictiseaza melodramatic, scene comune, nici iubire interzisa.

Despre povestea, e destul de confuza, mai ales din cauza lipsei de explicatii cu privire la medii de caractere si exact ceea ce fac ei in acel loc.

Arta, pentru mine este cel mai: curat, detaliat, ingerul dur a fost ... frumos (wtf nu sant gay)!

Caractere, imi este greu sa defineasc sau sa revizuiasc, impreuna, ei sant liberi si fericiti, unul dintre ei este in dubiu cu privire la relatie, iar restul este vorba.

Deci ! carora le place sa-si imagineze despre tot si nu are nevoie de detalii acest one shot merita citit.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri