Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

The Dress

Information 
Type: One Shot 
Volumes: 1 
Chapters: 1 
Status: Finished 
Published: Not available 
Genres: ''Horror'', Shoujo 
Authors: Ju, Hee Cho (Story) 
Serialization: Wink 

Poveste: Pai este un manga oneshot dezamagitor de 26 de pagini. 

Povestea incepe cand fetiti prietene se duc spre camera cu diverse vechituri de pe timplu lu stra stra stra bunicul meu pentru a gasi lengendara rochie. Ajunse acolo una dintre ele o loveste pe prietena sa cea buna fiind hipnotizata sau controlata de rochie. Prietena lovita cade la pamant se loveste la cap, iar dupa ce se trezeste din ameteala, o vede pe buna sa prietena imbracata in acea rochie. Dupa secunde rochia incepe sa o inghite pe cea care era imbracata. Deci cum v-am spus este un oneshot cmon! stupid si dupa parerea mea nu cred ca este infricosator cum pare. Singurul lucru care ma bucurat a fost arta. Cuvintele au fost la intamplare mergand foarte bine la aceeasta manga. Intamplarile pot spune ca au fost previzibile pur si simplu iti dadia seama ce urmeaza dinainte. Opinia mea ar fi fost mai bine daca ar fi fost (da stiu) mai lunga, pentru ca actiunea trece prea repede, iar din cate imi amintesc am mai vazut aceata poveste intr-un film (Zona Crepusculara / La limita imposibilului). Nu as recomanda acest manga la persoane mai cu capul pe umeri dar l-as recomanda celor de 8-9 ani.

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri