Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Hajime

Information
Type: Manga
Volumes: 1
Chapters: 2
Status: Finished
Published: Not available
Genres: Supernatural, Psychological
Authors: Obata, Takeshi (Art), Otsu-Ichi (Story)
Serialization: None

Cautand pe net ceva despre anumite chesteii legate de manga am dat pe un forum vai de capu' lui, legat de un anumit manga - Hajime.
Sincer sa fiu povestea este foarte tare dar acest manga il gasesti greu. Oricum de gasit l-am gasit si sincer sa fiu l-am citit aseara si pare o poveste orginala.

Povestea incepe in felul urmator un tanar isi spune detali despre el si intamplarea lui, sau mai bine zis este vorba despre doi baieti de scoala, Kouhei si Akiko care isi inventeaza sau mai bine zis isi imagineaza o prietena imaginara numita Hajime, care da vina mereu pe ea indiferent ca ea este un personaj fictiv. Un exemplu clar ar fi spargerea capul statuiei din curtea scoli de catre Kouhei.
Dupa un scurt timp personajul fictiv devine un personaj imaginar prin intalnirea fata in fata cu ea intrun canal colector.

Nu va dati seama cum e sa vezi un personaj fictiv real. Dar problema este ca Hajime poate fi vazuta numai de cei doi.
Si tot venind vorba despre personaje imaginare, vreau sa spun ca eu am patit asa ceva... adica jucam jocul FEAR (1 noaptea) si deodata prin fata camerei mele a trecut o fetita (eram singur acasa), deci eram gheta, alb la fata...
Asa ca recomand acest manga persoanelor 10-16 ani care mai cred in miracole.

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri