Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Uzumaki

Information
Type: Manga
Volumes: 3
Chapters: 20
Status: Finished
Published: Aug 29, 1998 to Sep 30, 1999
Genres: Drama, Horror, Romance, Psychological, Seinen
Authors: Ito, Junji (Story & Art)
Serialization: Weekly Big Comic Spirits

Este unul dintre manga pe care le-am citit la inceput. Nu pot spune ca Uzumaki este un manga horror pentru ca nu pare, dar povestea pare psihologica.
Pot spune ca autorul este obsedat de spirale, sau are ceva cu ele. Asa ca nu mai tragem de timp si incepem sa povestim.

Povestea incepe intr-un mic orasel de pe coasta Japonie numit Kurozu-cho. Acest orasel este blestemat si nu in sensul blestemat de o fantoma sau spirit ci de catre un model in forma de spirala (in civilizatiile antice spirala este evolutia universului sau omenirii).
Acest blestem se manifesta peste tot in acel orasel: vartej in apa, spirala la feriga, spirala la scoici, in aer si se mai pot manifesta si la oameni devenind o obsesie.

In 2002 manga este publicata in limba engleza de catre Communications Viz iar apoi a fost adaptat la un film artistic cu acelasi nume.

Si ca sa nu ma plitisesc, va spun ce contin acele 3 volume:

Volumul I
The Spiral Obsession Part 1
The Spiral Obsession Part 2
The Scar - Kirie's
The Firing Effect
Twisted Souls
Medusa

Volumul II
Jack-in-the-Box
Snail People
Dark Lighthouse
Mosquitoes
Umbilical Cord
The Storm

Volumul III
The House
Butterfly
Chaos
Erosion
Escape
Labyrinth
Completion
Lost chapter: Galaxies

Oricum il recomand celor care mai au putin si adorm. Adica daca esti intr-o stare ciudata pe la 12 noaptea , cititi acest manga, merita ! .

Un comentariu:

  1. Eu nu am citit-o pe somn XD

    Ciudata/obsedanta, mai mult psihologica. Au fost momente cand eram cu ochii cascatzi la suspans, drama si horror, sau mai bine spus thriller ~_~;; nu m-am speriat catushi de putzin, dar asta nu garantez pt totzi, au fost si momente de 'gore'.

    Arta se potriveste pt genul acesta, mi-a placut cand m-a surprins cu ceva si cand mai apareau personaje ciudate XD

    M-am asteptat la un astfel de sfarsit, dar m-am atashat de personaje pe la jumatate si speram la unul mai... dramatic sau 'totul se termina bine shi au trait fericitzi pana la adanci batranetzi'.

    Recomand tot la 12 noaptea, dar eu aleg oricand o manga horror in loc de hentai(yayo,yuyi,shota,etc) la orice ora din zi/noapte... ^^;

    RăspundețiȘtergere

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri