Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Little by Little

Information
Type: Manga
Volumes: 1
Chapters: 15
Status: Finished
Published: May 10, 2008
Genres: Hentai
Authors: Mizui, Kaou (Story & Art)
Serialization: None

De ce am ales eu aceasta managa, habar nu am ?! Poate din prostie sau poate din mintea mea perversa, sincer nu imi imaginez.
Pai sa incepem prin a spune ca aceasta manga ar fi trebuit sa intre in sectiunea MANGA, dar eu am ales sectiunea DOUJIN, pentru ca are continut xxx.
Si as mai spune si chiar pot sa spun ca acest manga contine o antologie de 15 oneshot-uri:
1. 「お夜食ですよ!」; It's Dinnertime!
2. 「春眠不覺暁」; Unawakening Spring Slum-
ber
3. 「夏の果 -サマーラリー-」; Summer Rally
4. 「いもうら」
5. 「あけおめ」
6. 「粉飾少女」; Makeup Girl
7. 「ミミック」
8. 「パライソ」
9. 「Teach me,Teacher.(前編)」
10. 「Teach me,Teacher.(後編)」
11. 「ぱじゃま☆キャンプ」
12. 「雨恋」
13. 「Take me home」
14. 「おさらいしましょ!」; Let's Review!
15. 「×-カケル-」


Asa ca sa spunem sincer de ce m am apucat de acest articol; pai in primul rand poate atragem atentia unor pusti care sant obsedati de sex, si in al doilea rand am primit aceatsta recomandare de la o amica.
Pai sa incepem sa povestim, ca povestea incepe direct cu scene WOAW ! si nu mai zic manga este una cu loli. Si daca tot vorbim despre manga pot spune ca am nimerit tradus in japoneza si va dati seama ca am inteles TOT, iar grafica se poate intelege destul de bine.
Daca as face un dialog as putea zice ceva de genul acesta :
EL - hmmmmm
EA - heiiiii
EL - ahhhhhh
EA - ahhhhhh

Asa ca nu ma injurati, ca am ales acest manga si nu o recomand.
Asa ca miau miau ...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri