Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Parallel

Information
Type: Manga
Volumes: 4
Chapters: 19
Status: Finished
Published: Feb 16, 2001 to Feb 15, 2002
Genres: Comedy, Ecchi, Romance, Harem
Authors: Kobayashi, Toshihiko (Story & Art)
Serialization: Magazine Special

Cum sa zic eu despre aceasta poveste !? Povestea este tare !! nu comentez asa ca imaginativa ca intre doi liceeni (fata si baiat) care s-au hartuit de cand s-au vazut de prima data ca pusti. Va dati seama cum sant baieti , incearca sa vada chiloti fetelor... pune mana pe fund, tot felul de prostii.
Acum fiindca sant la liceu baiatul, Shinnosuke Nekota isi ia inima in ''mana'' si ii spune "I like you...". Raspunsul fetei, Hoshino Sakura este in felul urmator "It no use".

Va dati seama ca nici eu nu am inteles ce dorea sa spuna si sincer sa fiu nici nu am patit vreodata asa ceva.
Asa ca problema sau bomba era ca ta-so lu Nekota se recasatoreste, iar surpriza cea mare este ca se recasatoreste cu ma-sa lu' Sakura - WTF !

Deci sa ne imaginam sant baiat, agat si eu o fata frumoasa care imi place si tata, imi spune ca se casatoreste cu ma-sa lu' 'gagica care imi place mie si care i am spus ca o plac'. Deci mai mare ghinion nu exista.


Deci comninuarea este ca viitoare mama are un copil deseama cu el, care de fapt e Sakura deci vor fi frate si sora. Dar mai exista o surprinza in aceasta poveste placuta, aceasta fiind ca ambii parinti sant muzicieni si vor pleca intr-un turneu prin Europa pentru un an. Iar Sakura si Nekota vor sta impreuna.
Deci asta e al doilea ghinion. Dupa ce fata care o plac o sa mi fie sora acum o sa locuiasca si cu mine.

Oricum manga Parallel poate fi considerata o poveste tipica de dragoste si comedie, despre un baiat si o fata care vor trai impreuna intr-un singur acoperis. Iar povestea o sa se complice mai mult pe langa faptul ca ei o sa se certe, apoi mai vine 2 fete care se indragostesc de Nekota, iar Sakura este geloasa dar nu vrea sa recunoasca.

Ce nu imi place este ca in aceasta poveste este vorba despre cei doi, iar daca ar fi mai arata un cuplu, doua, poate era mai intresanta, dar pot spune ca e OK.

O recomand celor care au parinti despartiti si poate chiar au nimeri si ei acest ghinion.
Daca aveti ceva de spus comentati in voie.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri