Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Marionette Theater by the Moonlight Battery

Information
Type: Doujin
Volumes: 1
Chapters: 2
Status: Finished
Published: Not available
Genres: Drama, Fantasy, Vampire, Supernatural
Authors: Hidoh, Ren (Story & Art)
Serialization: None

In caz ca titlul pare mare, aceasta manga se mai numeste Marionette si pentru a fi sincer cu voi, nu am inteles practic povestile acestui manga. Spun povesti, pentru ca are doua povesti:

1) "The Sinner of a Closed Garden" - Pacatosul din gradina inchisa.
Este vorba despre o pasare, care 'prinde' aripi si cele din urma scapa din inchisoare.
2) The Birdcage in an Underground Kingdom - Colivia din Regatul Subteran
O printesa sau sa zicem, o vampiroaica cade tot mai profund la pat (va dati seama fata e bolnava), iar un tanar ciudat se ofera sa o ajute.

Ei bine, ca sa nu spuneti ca rasfoiesc degeaba, am inteles si eu un pic. Dar chiar daca nu as intelege aceaste povesti, pot spune ca e ciudata si in acelasi timp uimitoare.

Nu stiu ce sa zic....

Este ciudata , m-am simtit si eu ciudat, pe parcursul cititului, are un aer inchis misterios si cred ca unul dintre voi o intelegeti mai bine. Si cum spuneam (eu), ma cutremuram cand o citeam, dar pacat ca grafica este normala (adica ok), dar se putea si mai bine.

Nici pana acum nu stiu cum sa fac un rezumat bun, oricum eu va sfatuiesc sa o cititi. Recomandarea o fac persoanelor care are un psihic bun de orice varsta si daca ii faceti un rezumat dati un coment mai jos.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri