Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Hanshin

Information 
Type: One Shot 
Volumes: 1 
Chapters: 1 
Status: Finished 
Published: Jan 1984 
Genres: Drama, Psychological, Josei 
Authors: Hagio, Moto (Story & Art) 
Serialization: Petit Flower 

Prima data cand am vizionat acest one shot , am crezut ca este un album cu creatile autorului. Dar dupa opt clickuri, am descoperit adevarata poveste. Sa nu tresariti cand o sa observati o grafica simpla si invechita, pentru ca acest oneshot a fost plublicat in ianuarie 1984. Deci va dati seama cat de veche se va arata. Sa incepem prin a spune, ca are o poveste cam psiho-dramatica, iar personajele principale sant niste gemene. Deci este vorba despre doua fete gemene, care nu par a fi si spun asta pentru cam am crezut ca am halucinati cand am vazuto pe una dintre ele. Yudy, sora cea mare este inteligenta dar are un MIC defect - este URATAAAaaa !!! and Yucy, sora cea mica este frumoasa ca un inger dar si ea are un mic defect - e dusa ! adica nu gandeste plus sufera de o boala mortala. Singura "scapare" a lui Yuci este de a primi nutrienti de la sora ei mai mare Yudy (ca efect, Yudy se urateste ). In manga o sa vedem ca Yudy are momente cand isi uraste sora, din cauza ca sora mica e mai frumoasa decat ea, iar lumea se scarbeste cand o vede urata (Yudi) . Sfarsitul este tragic, Yucy isi va da sufletul pana la urma, dar nu sant sigur daca a fost Yucy sau a fost Yudy. In acest oneshot o sa descoperiti mesajul ascuns, iar fiecare isi va trage cate o concluzie. Concluzia mea este ca idiferent cat de mult te chinui sa salvezi viata cuiva, tot va muri, asa ca le dedic aceasta manga tuturor persoanelor donatoare si celor care primesc donatiile.
Asa ca miau miau ...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri