Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

By Hero

Information 
Type: One Shot 
Volumes: 1 
Chapters: 1 
Status: Finished 
Published: 2007 
Genres: Romance, Shoujo 
Authors: Sakura, Amyuu (Story & Art) 
Serialization: Ribon Bukkuri 

Salutare ! ... si sa incep sa povestesc cat am stat sa citesc acest one-shot - mult in jur de o luna . Pai de ce a durat atat ? asta este intrebarea vostra, iar raspunsul meu este asta . Deoarece am avut o senzatie stranie, o senzatie plitisitoare as putea spune, pur si simplu este o pierdere de vreme. Ai sa nu par asa rau si sa dezvalui si partea frumoasa a acestui one-shot. Ceea ce ma surprins in acest manga a fost punctul de vedere. La inceput, am crezut ca va fi un animal ciudat, un fel de demon transforma in pasaroi, dar cand am inteles ca va fi doar vrabie povestitore, am fost uimit si foarte multumit de idee. Pentru un moment, am crezut ca lucrurile au fost un pic cam grabite dar foarte bine netezite. Eu nu sant fan al acestei arte tipice manga, eu prefer ceva mai realist, dar asta e !, este cea mai slaba one-shot citita vreodata in ultima vreme. Am uitat sa specific si mesajul ascuns in acest manga. Este vorba despre "Ajuta pentru a fi ajutat" Deci va sfatuiesc sa nu o cititi. Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri