Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Forest of Gray City

Information
Type: Manhwa
Volumes: 2
Chapters: 16
Status: Finished
Published: Jan 2005 to Aug 2005
Genres: Romance, Slice of Life
Authors: Uhm, Jung-Hyun (Story & Art)
Serialization: None

Poveste: Yun-Ook este o tanara in varsta de 26 de ani ce duce o viata modesta traind din ilustratii. Fiindu-i foarte greu sa achite
toate datoriile de pe card, decide ca ar fi o idee buna sa ia pe cineva in chirie. In timp ce se afla intr-un local cu prietena sa,
un barbat ii cere o carte de indentitate pentru a demonstra ca are varsta necesara pentru a putea consuma bauturi alcolice.
Yun-Ook este revoltata de acest lucru afimrand ca nu mai este de mult la varsta in care legea nu ii permitea consumul de
alcool si tigari, insa intr-un final se ligitimeaza barbatului.

Chiriasul pe care il cauta ii bate la usa, insa este surprinsa de faptul ca acesta este un barbat, aceeasi reactie avand si chiriasul,
ce initial refuza sa locuiasca cu o femeie. Totusi, Yun-Ook avand urgent nevoie de bani, il implora sa accepte totusi sa locuiasca
cu ea, iar acesta este deacord. Chipul sau ii pare foarte familiar, si descopera ca este exact barbatul ce ii ceruse cartea de iden-
titate la bar.

In primele zile, relatia lor nu este una foarte calduroasa, insa la o zi libera al lui Bum-Moo (chiriasul fetei) acestia ies in oras
si relatia lor devine tot mai apropiata, pana cand Yun-Ook afla ca colegul ei de apartament este cu 7 ani mai mic, desi
fizicul si maturitatea de care da dovada ii tradeaza varsta..Mai mult de atat, acesta ii spune ca are si sentimente pentru ea.
Femeia simte si ea ceva pentru colegul sau, insa nu recunoaste tocmai din cauza acestei diferente de varsta.

De la sora vitrega al lui Bum-Moo, ce din cauza unor probleme in casnicie este gazduita de Yun-Ook pentru ceva timp, aflam
cauza maturizarii atat de rapide a baiatului, care personal mi se pare una foarte clasica, doar ca e interesant cum evolueaza
lucrurile pe parcurs.

Mai apar cateva personaje noi, ce schimba mersul lucrurilor, insa in final toate merg.. bine. Aici fac precizarea ca finalul m-a
cam dezamagit. A fost prea brusc si nu am inteles exact ce relatie a ramas intre cei doi. Ce mi-a placut a fost totusi tocmai
schimbarea asta brusca.. pe pagina asta ni se prezinta un final, iar cand dai click sa treci pe ultima pagina a ultimului
capitol, buf, toata lumea se rastoarna si ai parte de un final cu totul diferit. Inca nu pot sa scap de sentimenul acela pe care
l-am simtit cand am terminat. Cititi ca sa va dati seama despre ce vorbesc :>

Grafica: Grafica nu m-a dat pe spate, se putea mult mai bine, avand in vedere ca m-am obisnuit ca manhwa-urile sa aiba
grafica de-a dreptul divina, asa cum e in Model spre exemplu sau in Dear My Girls. Totusi, imi place mult cum arata Bum-Moo
(pacat insa ca ma streseaza numele lui. imi aduce aminte de un urs de la niste desene animate). Yun-Ook nu e chiar cea
mai splendida femeie, insa parerea mea e ca tocmai asta a vrut autoarea, sa nu puna mare accent pe fizicul ei. Fundalele nu
sunt cine stie ce, nu prea sunt detalii, dar asta face manga-ul usor de citit si ii ofera un oarecare aspect curat. Si nu se prea
pune accentul pe ochi T_T

Concluzii: Pai, mie mi-a placut destul de mult. L-am terminat repede, in vreo ora jumate eram gata cu el. Ca si l-a Cappuccino,
mi-a placut cum e conturata personalitatea fiecarui personaj. Fiecare are nsite moduri de gandire foarte diferite, insa se afla
intr-o armonie placuta. Cei care v-ati saturat de fete prostute si tipi care se cred the best, asa ca mine xD , manga-ul asta
va fi chiar pe gustul vostru, zic eu.

Deci pe scurt... revizuirea de azi a fost sponsorizat de inegalabila March, al carui blog ma face sa rad.

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri