Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Sugar Addiction

Information
Type: Manhwa
Volumes: 5
Chapters: 38
Status: Finished
Published: 2005
Genres: Comedy, Drama, Romance, Shoujo
Authors: Maria (Story & Art), Yang-ah (Story & Art)
Serialization: Wink

Poveste: Shin Jaegyu este o fata ce are in jur de 20 de ani care este fortata de bunica sa sa-si paraseasca casa de la tara, pentru marele oras Seoul, pe motiv ca buncia sa avea mult prea multe guri de hranit, si banii nu erau chiar puctul forte al familiei. Ajunge acolo cu foarte putini bani, mai exact 500 won, pe care ii scapa pe jos, trezindu-se apoi cu o masina parcata peste ei, deci nu ii puta recupera.

Foarte revoltata, cere proprietarului sa isi dea masina din drum, dar acesta nu o baga in seama pana cand domnisoara noastra nu il trage atat de tare de camasa, incat i-o rupe si incepe sa planga, starnind compasiunea trecatorilor.

In Seoul, locuieste impreauna cu fratele sau, ce ducea o viata foarte buna, locuind intr-un apartament mare, ce starneste unele intrebari surorii sale – de unde avea fratele ei atat de multi bani incat sa isi permita sa locuiasca in acel loc? Afla insa mai tarziu ca acel apartament nu era al fratelui ei, ci un prieten ii permisese sa locuiasca acolo.


Se intalneste din nou cu proprietarul masinii de care vorbeam mai sus, care o recunoaste si doreste sa o “zvante” putin, dar ajunge cu pantalonii dati jos chiar de eroina noastra. Se intampla o chestie interesanta aici – care cu regret zic ca n-am inteles-o prea bine asa ca, decat sa va dau informati eronate, cititi singuri – iar fata este fortata de tip sa devina his fake girlfriend pentru a-l pacali pe bunicul lui, in schimbul unei uriase sume de bani de care Jaegyu avea mare nevoie.

Jaegyu era o fata ce nu avea mari cunostinte in ale feminitatii, asa ca prietena sa o ajuta la acest capitol, intalnindu-se apoi la un restaurant cu Heedo, un vechi prieten de-al ei din copilarie si actual lider al unei formatii foarte cunoscute, care se pare ca dezvolta o pasiune pentru ea. Tipul asta mi-a placut mult, e foarte sensibil si ROMANTIC desi uneori are niste reactii.. de te dau pe spate.

Astfel, incepe o lupta pentru Jaegyu dezvoltata de actualul sau “boyfriend” si Heedo. Domnisoara noastra e foarte confuza, atasandu-se mult de amandoi si fiindu-i greu sa aleaga. Puteam sa jur ca il alege pe Heedo in ultimul capitol, dar am ramas oarecum cu ochii in soare. Ma asteptam oarecum la finalul asta, desi parca mi-a lasat o gaura in suflet [ xD ].

Grafica: Grafica super buna, e genul acela de manhwa in care tipii te dau pe spate cu frumusetea lor – toti au plete, spre fericirea mea. Are un aspect estetic, cu peisaje bine conturate desi nu sunt foarte detaliate. Oricum, e usor de citit si nu siti umbla ochii prin foaie incercand sa citesti ceva din amestecatura de imagini si replici – doar e manhwa. Expresiile personajelor sunt foarte funny in anumite momente, in special al fetei – doar e shoujo.

Concluzii: Pai, am citit si ceva mai bun. Imi recomandase o prietena manhwa-ul de mult, eu ma uitasem epste primul capitol dar nu m-a atras cine site ce, asa ca nu am continuat cu cititul. M-am reapucat insa de el si am ajuns la concluzia ca nu e o pierdere de timp, totusi, desi se putea si mai bine. M-a enervate ca nu am citit calumea unele capitole de pe la inceput, si am cam pierdut sirul povestii, dar am inteles totusi esentialul. Imi era prea lene sa ma intorc sis a citesc iar xD

Deci pe scurt... revizuirea de azi a fost sponsorizat de inegalabila March, al carui ochii ii sant atinti spre mine.

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri