Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Escape


Information
Type: One Shot
Volumes: Unknown
Chapters: 1
Status: Finished
Published: 2007 to ?
Genres: Drama, Yaoi
Authors: Kyuugou (Story & Art)
Serialization: Chara Selection

Ce fac eu pentru fete... oricum din cate am aflat, toate fetele fan yaoi, stiu de acest one shot. Iar pentru noii fani acestui gen, va spun ca il puteti urmari pe mangazup.com tradus in romana.

Cum am spus-o si pe mz...
M-am uitat la tot si m-am intrebat "Oare am nebunit ?" asa ca l-am sunat pe prietenul meu Ion si i-am spus "Ioane, a inebunit lumea..."

Unii dintre voi ar putea sa ma criticati pentru acest lucru, la fel cum aceasta manga a fost criticat la randul ei, dar exista o ciudatenie a acestei manga, care mi se pare atractiv. Mai mult decat atat, cred ca elementele sale incomode si usor tulburatoare face sa-mi placa aceasta poveste.

Cica Amamiya Shouta, functionar la un magazin video gay (asa pare magazinul), are o pasiune pentru un domn pe nume, Shiraishi. Dar el face sex cu colegul sau Kuraki, elev la aceasi scoala. Shouta se gandeste la amici, doar ca prieteni pentru sex. Insa Kuraki are o parte intunecata si posesiva pe care Shouta involuntar o aduce la suprafata (un gay violat (ciudat suna)..

Sincer, a inceput sa-mi placa stilul 'yaoi' (sper sa nu ma transform) sau mai bine spus imi plac numai povestile , nu si scenele sexuale. Cu toate acestea, fetele nu arata chiar atat de bine elaborate ca cele din alte manga-uri, motiv pentru care acest lucru este un stil mai feminist, de obicei retrase din circuitul agricol pentru "Good Ol om-la-om".



Inapoi la poveste! : Ahhhhh (edit: partea femininta din mine ), iubirea neimpartasita. Doare ca o catea. Dar Shouta nu lipseste in departamentul de sex. Oh nuuu. Introduceti Kuraki, Shouta lui ... prietenul cu beneficii - daaa vom pune acest delicat....

Oricum sfarsitul se termina cu un viol dar cica se pare e dragoste (vai de curuletul lor)

Asa ca daca esti un gay in devenire si vrei sa citesti pentru inceput un manga scurt, Escape ar fi cea mai ideala.

Asa ca miau miau...

2 comentarii:

  1. Ermm....
    Ca o cititoare de yaoi ce sunt :)) pot spune ca a fost un pic cam jalnic.
    Smth like " fuck him 'till he almost dies then kiss him and it'll be alright" :|

    RăspundețiȘtergere

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri