Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Umibe no Onnanoko


Information
Type: Manga
Volumes: 2
Chapters: 20
Status: Finished
Published: Jul 7, 2009 to Jan 8, 2013
Genres: Drama, Romance, School, Slice of Life, Psychological
Authors: Asano, Inio (Story & Art)
Serialization: Manga Erotics F

Scriu aceasta revizuire complet proaspata, despre fata de pe tarm... acum doua zile am terminat aceasta manga care mi-a lasat un impact atat de mic, incat am simtit ca trebuie sa vin direct pe blog si sa scriu o recenzie. Nu pentru ca a fost o lucrare atat de provocatoare sau inspirativa, pe care am simtit ca pur si simplu aveam nevoie sa va spun ca merita sa o citeasti cat de repede puteti. Sincer, nu pot sa cred ca acest lucru este scris de acelasi autor al lui Solanin, pe care il idolatrizez pana la moarte, chiar daca a avut probleme. "O fata pe mal" / "A Girl on the Shore" nu este altceva decat o problema cu care o poate intalnii doar adolescentii. De unde chiar incep?



Povestea are loc intr-un oras pe litoral unde se intampla foarte putine lucruri, studentii de la gimnaziu Keisuke Isobe si Koume Satou traiesc o viață destul de plictisitoare. Dar atunci cand zdrobirea lui Koume ii distruge inima, situatia devine destul de neordonata. Incepe o relatie "fara legaturi stranse" cu Keisuke, pe care ea o respinsese anterior, atat ca a gasit alinare in cealalta, pentru a umple golurile emotionale din viata lor. Cu toate acestea, a fi "prieteni cu beneficii" devine complicat atunci cand sentimentele reale incep sa se dezvolte, deoarece consecintele relatiei lor incep...

Ei bine, cred ca voi incepe cu o nota inalta si voi spune ca arta este buna. Scenele sant bine desenate si detaliate, totusi (si aceasta este o problema pe care o am cu toate lucrarile lui Inio Asano), fetele - in mod specific ochii - imi dau un sentiment ciudat de ciudatenie. Deci este cel mai bun lucru pe care il pot spune despre aceasta manga.


Stii ce nu pot sa termin chiar si aceasta propozitie, deoarece imi vine in minte prea multe adjective negative. Este peste tot, are ritm abisal, directie teribila, si chiar daca se intampla multe, complotul... niciodata, EVER, nu se simte ca si cum ar merge oriunde. N-am simtit niciodata ca tensiunea se cladeste, sau ca orice conflict se misca inainte. Daca nu stiam mai bine, as spune ca intriga a existat doar ca un vehicul pentru a muta "povestea" intre scenele sexuale.

Da, scenele sexuale...

Exista scene sexuale. Asa ca fii pregatit pentru asta, pentru ca eu cu siguranta nu eram. Acum nu sant deloc prudent si nu sant unul care sa-mi intoarca ochii, cel de-al doilea lucru care mi-a fost prezentat ceva dificil sau provocator, dar aceasta manga era prea mult. Nu vreau sa stric, dar exista cateva scene legate de sex care nu servesc absolut nici un scop si par sa fie acolo doar pentru a va soca.





Acum, atunci cea mai rea parte, personajele. Din nou, singura alta lucrare pe care am citit-o de acest autor a fost Solanin, care a avut (in opinia mea, cel putin) personaje extrem de bine realizate si realiste, care, in cazul in care toate se refera, sant capabile intr-un fel sau altul. "O fata pe mal", totusi, este opusul complet. Absolut nici unul dintre personaje nu mi-a lasat nici un fel de sentiment. Nu-mi amintesc nici un singur nume, așa cum am spus in primul paragraf, am terminat literalmente aceasta manga. Nu numai ca nu sant relationati sau memorabili, dar nici macar nu sant de acord. O poveste proasta poate fi intr-adevar salvata de personaje bune, dar in acest caz personajele trag povestea mai departe. Fiecare este un nenorocit. TOATA LUMEA. Toata lumea îi trateaza pe toți ca niste rahaturi, asa ca nu simpatizezi pe nimeni, asa ca nu-ti pasa de nimeni, asa ca incepi sa citesti in viteza pentru a obtine dragul unei carti.




Pe scurt... din punctul meu de vedere daca stai sa analizezi personajele principale isi urasc viata plitisitoare. Singurul lucru pe care ii tin in viata este sexul si suferinta.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri