Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Red Snake (Akai Hebi)

Information
Type: Manga
Volumes: 1
Chapters: 1
Status: Finished
Published: 1983
Genre: Horror
Serialization: None
Authors: Hino, Hideshi (Story & Art)

Am mai citit cateva dintre serialele lui Hino, dar nu am incercat niciodata o abordare sistematică; este prima data cand citesc primul volum din serie, iar dintre cei pe care i-am citit, este cel care seamana cel mai mult cu lucrarea anterioara a lui Hino - grafica/mizantropica. Naratorul povestii este un tanar care locuieste intr-o casa cu familia lui nebuna, inclusiv o bunica care se crede o gaina, un tata care creste pui (pentru ca mama sa poata folosi ouale ca tratament) si gandaci pentru a-i hrani (pentru care sora lui are un fetis sexual). Ei locuiesc intr-o mica parte a casei, restul inchis de o oglinda uriasa care, spune bunicul, retine demonii. 
Intr-o noapte, umilul nostru narator are un vis ca trece dincolo de oglinda...

Daca nu esti obisnuit cu Hino, care si-a pus amprenta cu manga atat de brutale precum "Panorama of Hell" si ca regizor de filme extreme gore (a fost regizorul primelor doua filme din infama serie "Porcus de Guineea"), atunci poti gasesti asta destul de socant. Intr-un fel sau altul, exista ceva aici care sa te deranjeze. Veteranii din munca anterioara a lui Hino, care stiu in ce cauta, nu vor avea aceeasi reactie, dar el inca incearca.





"The Red Snake" este o portretizare sensibila a unui copil nevinovat prins in mijlocul nebuniei si perversiunii familiei sale. Am fost miscat de poezia de la inceput, desi sant sigur ca pierde ceva in traducere si am fost si mai incantat cand am citit si mi-am dat seama ca parti din poezie aveau ecou in poveste. Sant foarte bucuros ca am revizuit aceasta carte si poate fi una din preferatele de pana acum dintre cele pe care le-am adunat in seria Hino. Cu siguranta se claseaza acolo pentru mine langa "Panorama of Hell" si in ceea ce priveste tratarea copilului protagonist.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri