Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Roll

Information 
Type: One Shot 
Volumes: 1 
Chapters: 1 
Status: Finished 
Published: 2007 
Genres: Shounen 
Authors: Saizaki, Ren (Art) 
Serialization: Shounen Gangan 

Cred ca de data asta am luat si eu o teapa, pentru ca am crezut ca acest one-shot va fi placut, dar se pare ca " nu orice zboara se mananca". Spun chestia asta pentru ca am crezut ca va fi un manga extraordinar, dar ma lasat dezamagit. Grafica nu imi place, avand un desen intunecat. Povestea nu pare originala, totul se invarte in jurul unui personaj care taie si in stanga si indreapta cu o sabie rosie (e spadasin). Iar o organizatie urmareste sa devina nemuritoare prin intermediul unui permanet al raului. Deci va dati seama ca este o poveste de sute de ani si se va ajunge la o concluzie chiar in acest manga scurt, plina de actiune. Poate unii dintre voi o sa vada ceva in acest one-shot, dar mie nu-mi place. Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri