Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Ikoku Meiro Croisee

Information
Type: Manga
Volumes: 2
Chapters: 8
Status: 2006 to
Published: Available
Genres: Historical, Slice of Life, Seinen
Authors: Takeda, Hinata (Story & Art)
Serialization: Dragon Age Pure

Pai daca tot luam vacanta, as dori sa va recomand acest manga dragut, si mai ales acea fetita cute -.-'.

Revizuind acest manga parea un pic cam greu pentru mine deoarece ma tot uitam la personajul feminin Yune, si incercam sa-mi imaginez cum sa o rapesc din acele tablouri. Am citit prin intermediul netului primul volum, si in timp ce luat esenta generala a lucrurilor minunate, o multime de detalii fine s-au pierdut prin mine. Cineva va avea aceleasi simturi cum le-am avut si eu, deoarece arta si povestea acestui manga inocent este de nota 10.
Si ca sa nu cred ca am visat doar, am revizuit-o de 3 ori (sa mor eu).

In primul rand, haideti sa setam scena: Santem in Franta, in a doua jumatate a secolului 19. Japonia fiind o natiune mai in urma, are dorinta puternica pentru modernizare. Aceste schimbari rapide in vremurile acelea au adus la disperare magazine in Galarie Du Roy, care este acum in pericol de inchidere a usilor sale (ma refer atunci). Una dintre aceste multe magazine, Enseignes du Roy, face acum un efort de a vinde bunuri japoneze pentru francezii dornici de cultura nipona.

Deci povestea are loc in a doua jumatate a secolului 19, iar cultura japoneza castiga teren in occidentul european. O tanara japoneza, Yune (e foarte draguta), insoteste un calator francez pe nume Oscar, care se intoarce inapoi in Franta, si se ofera sa ajute la magazinul de fierarie a familiei. Nepotul lui Oscar, Claude accepta fara tragere de inima pentru a avea grija de Yune, iar ambi vor invata unul de la altul, care au atat de putin in comun.

Claude, omul responsabil de acest magazin, este uimit atunci cand se intoarce prietenul sau Oscar din Japonia, nu numai cu bunuri japoneze, dar si cu o tanara japoneza care va crede la inceput ca este o papusa. In Franta, Yune invata sa faca fata cu diversele diferente culturale si mai ales peste o pereche de personaje pline de culoare, cum ar fi fata bogata, Alice care este obsedata de cultura japoneza, si tanarul hot.

Ikoku Meiro Croisée nu este un manga unic care are elemente moe, si, incearca sa pui totul intr-un context istoric. Deci ! nu faceti la fel ca mine luand doar opera de arta.
Takeda Hinata este un artist extraordinar asa apare, hai sa fiu seriosi omul e tare doar este acelasi autor care are Gosick.
Fetele din acest comic poarta intotdeauna tinute generose si elegante, care sant redate perfect panoul de dupa panou, si in timp ce imbracamintea barbatilor este mai rezervat, Hinata atrage atentia imbracamintele persoanelor feminine.

Povestea este destul reala, dar exista portii decente de comedie, si unele dramatice. Fiecare capitol mai mult sau mai putin ne arata ca personajul Yune devine familiarizat cu viata franceza. Exista adesea neintelegeri, Claude, de obicei, se supara, iar Oscar intervine vesel cu explicatii. Caracterele nu sant cu adevarat unice, dar sant oameni distractivi si interactiunile lor sant de divertisment.

Este o adevarata manga iar daca nu ma crezi citeste-o. Daca va place ca opera de arta extrem de detaliate, cu lolis, Franta secolului 19, si cu antichitati, va sugerez sa o revizuiti. Aaaa ! am uitat sa precizez exista si dezavantaj - nu stiu cand apare urmatorul capitol/volum . Si cica este si un anime.

Asa ca miau miau...

2 comentarii:

  1. Ziceau prietenii ca's prea innocenta in gandire asa ca am inceput sa citesc horror (pe langa mystery, which I still really love~); ma atrag: arta buna si detalii clare, povestea interesanta si captivanta, actiune si suspans de sa-mi creasca adrenalina/lucrurile adorabile de sa dai in diabet/horror de sa ma ia cu frig pe la ceafa, asa ca de nu are romantism/scene de dragoste de mi se face rau ci doar 'innocent love' atunci cred ca o sa pot citi si s-ar putea sa-mi placa (-^ w ^-)v

    Cea mai mare slabiciune a mea sunt lucrurile dragutze de sa te miauni dupa ele ca fetele japoneze dupa lucruri kawaii.. si pe urma obiectele antice si/sau steampunk XD

    Anyway~~~~ Deci daca ma iau dupa prefereintele mele in manga trebuie sa citesc asta!! .*______*. <- high level of curiosity has been reached *laughs

    *goes in search of reading it online*
    ふにゃん~(ノ●゚ω゚)ノ♡

    RăspundețiȘtergere
  2. Uuuuu !! steampunk... am observat ca a incept si pe la noi sa apara cultura steampunck... dar mai greu decat anime/manga.

    Da merita sa citesti aceasta manga.. e chiar buna... si din cate am observat o sa fie si un anime (07/2011).

    RăspundețiȘtergere

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri