Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Doctor Du Ming

Information
Type: Manhua
Volumes: 1
Chapters: 5
Status: Finished
Published: Not available
Genres: Drama, Romance, Psychological
Authors: None
Serialization: None

Mda... ca de obicei ori am inebunit, ori m-am plitisit, sau am imbatranit. Cred ca e a VI a manga naspa ales de moa.

Du Ming, un anestezist tanar dintr-un spital din China, este bantuit de o amintire sau mai de graba de o persoana - Zhang Qian: o tanara domnisoara care provine din aceeasi scoala, care l-a fermecat cu frumusetea si aura ei sulfuroasa, pe care o degaja.
Dupa ce a absolvit, Du Ming a tinut legatura cu Zhang Qian dar dupa o un timp afla de la stiri ca domnisoara sa sinucis.


Am citit toate 5 capitole din aceasta serie, dar pe langa faptul ca e plitisitoare, am gasit si o parcela interesanta. Sant surprins de fapt, ca acolo nu au comentarii, deoarece un lucru care apare intr-adevar, este arta.

Este detaliata si realista. Unul dintre personajele principale, Zhang Qian, se redacteaza foarte, foarte frumos. Am petrecut literalmente un bun supliment de 10 secunde care reda chipul acestei domnisoare.

Deci, pe scurt e naspa, poate o recomand celor care sant mai inteligenti decat mine.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri