Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

SWOT

Information
Type: Manga
Volumes: 3
Chapters: 20
Status: Finished
Published: Jul 26, 2010 to Nov 22, 2010
Genres: Action, Comedy, School, Shounen
Authors: Sugita, Naoya (Story & Art)
Serialization: Shounen Jump (Weekly)

O sa copiez o mica tehnica pe care o foloseste Cedik (MangaCedik), pe langa faptul ca aceasta idee mi-a oferit-o Kreatur (RoManga) .

Aceasta manga mi-a fost recomandata de Eli (Jtecher) care o traduce. Sau mai bine zis ma fortat sa o citesc, dupa ce mi-a oferit-o pe tava "Uite am tradus si eu o manga...". Si ca sa nu par un om rau (nu am mai putut sa ma aptin) am inceput sa o click-uiesc. Asa ca am citi ceea ce a tradus el , apoi vazand ca este interesanta m-am apucat s-o citesc in engleza (aseara).

Asa ca !, sa nu mai lungim vorba si sa trecem direct la review ! Am ales azi sa fac acest review, deoarece povestea se aseamana cat de cat cu Veritas.
Adica :
- avem un liceu special unde sant numai ciudati
- personajul principal care este obsedat de invatatura
- cateva fete frumoase
- un prieten bun al personajului principal
- si ceilalti care doresc sa-i faca rau protagonistului.

SWOT este un manga cu trei volume, avand doar 20 de capitole. Exista de asemenea un oneshot dar este in aceasi esenta cu manga. SWOT este un manga tipic shounen. O poveste care face abia sensul valorii gratuite de scenele de lupta avand tehnici de arte martiale. De asemenea, fetitele sant pline de viata, unde sant adaugate mai tarziu pentru a incerca si acumula atentia...

Povestea incepe cu Manabizaki Kyou un elev transferat la SWOT, el fiind o persoana care isi petrece prea mult timp studiind. Visul lui este sa participe la Universitatea din Tokyo si apoi sa lucreze pentru NASA pentru a gasii OZN-uri. Totusi, el va descoperi curand, ca liceul unde a fost transferat, si care a fost candva foarte prestigios, este acum plin de infractori de la scolile din jur.

Din fericire si cum stiti personajul nostru, Manabizaki, are o abilitate surprinzatoare la lupta, in special atunci cand el este in apararea pacii din zona de studiu (va rugam nu deranjati!). Acesta se va imprieteni cu un baiat slab numit Iwashida si o fata legendar delincventa, Hasuno Nene, care il face sa simta lucruri pe care nu le-a simptit vreodata...





Arta e cam mediocra dar ok. Este interesant pentru ca are un decor oarecum realist, doar daca ai pune deoparte "bandele de liceu", cu ierarhia militara pe care le vedem in fiecare manga de liceu (al naibii 'copy/pass').
Scenele de lupta variaza de la bine la rauuu. Atat de prost, incat unele dintre scenele de lupta ma facut sa rad. Eu nu cred ca a fost conceput ca umor, dar nu m-am abtinut. Pentru ca optimismul meu este surprinzator de rezistent (cred), voi spune ca aceasta serie ar putea avea o sansa de imbunatatire pe viitor, doar daca nu se anuleaza.

Oarecum unnnnn tocilar puternic...
Acum, nu ma intelegeti gresit. SWOT nu este un manga rau, cel putin nu din unghiul meu (adica cu mainile pe cap). Sigur, povestea este peste tot, dar a fost distractiv.

Pana atunci... daca va place si santeti un tocilar (ca mine o_O)... cititi aceasta manga comica !

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri