Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Abara

Information
Type: Manga
Volumes: 2
Chapters: 11
Status: Finished
Published: May 19, 2005 to Mar 19, 2006
Genres: Action, Sci-Fi, Supernatural, Seinen
Authors: Nihei, Tsutomu (Story & Art)
Serialization: Ultra Jump

"Sant in Iad" Woaaaaa ! casssss flooooauuuu !!
Pe unde dracu am mai vazut acele personaje ? Unde anariieni ma-si le-am mai vazut ?
O da ! Ati ghicit ! sau poate nu ati ghicit !

Acest manga se aseamana cu "Blame!" - au aceleasi caracteristici. Dar mai draga domnule DreamsKeeper, de ce nu ai facut si un articol cu "Blame!". Pai simplu, mai draci mei - in acel timp manga "Blame!" mi se parea cam naspa, si mai ales si acest manga "Abara" mi se pare putin naspa.

Oricum sa revenim la subiect.

Abara este un manga facut de Tsutomu Nihei si a aparut prima data in revista Ultra Jump al editurii Shueisha. Abara inseamna 'coaste' in japoneza, in caz ca nu stiati.

Cum am spus si pe la inceput - HELL - povestea din Abara se desfasoara intr-o lume distopiana (groaznica), plina de constructii imense.
In aceasta lume traiesc cei numiti Gaunas, ce isi pot modela structura osoasa pentru a forma arme si armuri din os in jurul lor (cum am spus , un fel de draci). Transformarea incepe in jurul coloanei si apoi formeaza o armura din straturi.

Povestea urmareste un fel de gauna cunoscut ca Kudou Denji, desi el foloseste un nume fals - Itou Denji.

Stabilite in acelasi univers ca toate manga-urile ale lui Tsutomu Nihei, ca de exemplu peisajul urban greu de definit, ca si cum ar fi iesit din cosmarurile noastre. Arhitectura este la fel de sumbre si stufoasa ca de obicei (doar santem in Iad), iar povestea este rapida decat ritmul de lucru. Poate din cauza ca ar fi un test pentru noi-veniti (fani) in lumea lui.

Ce avem noi aici este un tip negru si o fata in alb, care sant obligati sa bata cu batul'n rahat, in timp ce distrug totul in jurul lor. Avem sange si decapitari cat cuprinde, doar santem obsedati de BLOD... MOARTEEE, sau poate asa ni se par noua.
Un singur lucru care nu l-am vazut in aceasta poveste. Si acela este scenele sexuale. Unde naibi sant de nu le-am vazut ?

Personajele vorbesc doar atunci cand au nevoie, si, de obicei, murmura cuvinte lipsite de sens, care devin coerente doar daca vom folosi tehnica imaginatiei noastre.
Caracterele care par fi personajele principale vor fi doar niste piloni, fiind introduse pe scurt, dar apoi 'hat !' sant prompt decapitate - SANGEEE !!

Actiunea este izbitoare, ocazional o mizerie de nori si linii, dar de multe ori, placuta multimii (nu eu).

Deci ! Abara este o poveste cu actiune sci-fi. O diversiune putin de la un maestru al ambarcatiunii nebuniei. Asa ca daca va place acel stil va sugerez acest manga.

Asa ca miau miau !

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri