Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Bookchasers


Information
Type: Manga
Volumes: 2(3)
Chapters: Unknown
Status: Unknown
Published: 2008
Genres: fantasy, mystery, romance
Authors: Raluca Zaharia (Story & Art)
Serialization: e9

If a certain book was able to make your wishes come true, how much hould you be willing to sacrifice for it ?

Salutare lume, salutare fani manga. Tocmai azi am terminat aceasta manga 100% romaneasca (poate unii dintre voi ati auzit de ea) si pot spune ca e prea misterioasa.

Ca sa o luam de la inceput, as dorii sa va spun ca totul a inceput la conventia Nijikon de anul acesta. Dand in zona manga, am descoperit manga "Bookchasers" sau mai bine spus am cunoscut arta creatoarei. Am mai citit de la autorul respectiv o manga (Colectionarul de Basme), dar aceasta este prima manga romaneasca cumparata (o sa valoreze peste 20 de ani, cand va deveni celebra) si prima creatie ai ei (2006-2009).


Povestea pentru inceput este plitisitoare (asa spune si autoarea :) ) si sincer sa fiu nu are nici o relevanta cu titlul. Sau poate are relevanta daca ai urmari povestea fiecarui personaj. Adica daca o luam pe calea dreapta "cartea" ar insemna o intamplare, ceea ce inseamna o poveste, care la randul ei poate fi adevarata.
Oare de ce m-am luat de titlul ? Raspunsul este simplu, am crezut ca "Bookchasers" se aseamana cu "Book Club" sau cu filmul "Bibliotecarul", dar citind-o incontinuare imi dau seama ca inclinatia se aseamana cu "Colectionarul de Basme".

Nu pot spune ca exista o poveste deoarece in fiecare capitol este prezentata o intamplare, care cateodata se imbina cu celalalte, altadata nu.
Despre ce este vorba in aceasta manga. Sincer sa fiu imi este lene sa descriu 'povestea' poate din cauza ca contine mai multe povesti.
Pentru Alexandru Brook, pretul unei dorinte este uneori la fel de mare ca prietenia , fericirea, sau chiar o viata lui. Ei, au capacitatea de a evoca puterea interioara de o natura special a cartii, in scopul de a indeplini o dorinta. Desigur, astfel de carti sant rare si trebuiesc' urmarite de jos, si chiar si atunci cand sant gasite, se pot dovedi periculoase pentru cel care le foloseste (imi aminteste de Codrin Stefanescu, un colectionar de carti si desigur un colectionar de carti blestemate).



Asa ca veti fi introdus in lumea fiecarui personaj in parte, in cazul in care destinele multor personaje au o incurcatura neasteptata.

Trecem la sectiunea arta, unde spre dezamagire este cam ciudata, dar unica (oricum am vazut altele mai dezastroase). Poate din cauza ca a fost la inceput iar acumularea de experienta a fost mica, fata de manga "Colectionarul de Basme".
Oricum spre minunatia mea, arta se aseamana cu o manga-h care am citit-o acum o luna (pacat ca nu am facut un review), si mai ales are un pic din arta manhwa-lui Priest (vineri apare review-ul)

Personajele nu le caracterizez, deoarece imi da impresia ca ele se aseamana si imi dau o energie de tristete - poate din cauza ca vin din zone dezastroase.


Am cateva placeri de prezentat : 1.povestile neplitisitoare, pe langa faptul ca erau scurte si se terminau ca in pom. 2.este o manga romaneasca ceea ce ar trebui sa se numeasca 'dacomanga' sau 'mangaro'. 3.tablourile care se gasesc in manga.
Dezamagiri sant multe; In primul rand conversatia personajelor sau sa spun 'engleza' mi-sa parut grea fata de alte manga-uri scanate in engleza, chiar mai greioase decat manga "Colectionarul de Basme"

Edit:"Colectionarul de Basme" este o manga care ma fascinant prin placerea ei, de aceea va tot stresez cu ea, ca sa aveti un punct de plecare din zona de comparatie.
Nu stiu ce as putea spune in privinta povestii, unele par originale altele nu.

Recomandarea tuturor si mai ales celor care doresc o manga romaneasca.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri