Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Koharu no Hibi

Information
Type: Manga
Volumes: 3
Chapters: 17
Status: Publishing
Published: Jan 7, 2009 to ?
Genres: Ecchi, Romance, School, Psychological, Seinen
Authors: None
Serialization: good! Afternoon

Daca ar fi fost toate fetele asa, as fi cel mai fericit baiat.
Cum ai reactiona daca ati sti ca o fata draguta este obsedat de tine ?

Povestea v-o descriu pe scurt. Pe drum spre scoala, Torii Akira ajuta o fata care a fost pe cale sa cada. Lucrurile iau o intorsatura ciudat atunci cand, o prinde ca ii suge din fluer (ma refer la instrument, perversilor). Ea marturiseste sentimentele fata de Tori. In timp ce este flatat, Tori pare a fi perturbat de comportamentul ei obsesiv (ce as da, daca as gasi o fata asa...).


Sincer sa fiu, nu am nici o idee despre ce ar putea semnifica aceasta manga (PERVERS !!) oooo nu, nu, nu sant pervers ! ( cum sa nu ) ... ok mai ! oricum daca vrei sa citesti aceasta manga, trebuie sa te pregatesti pentru mindfuck.

Practic aceasta nu este o poveste despre o fata care vaneaza un baiat. La inceput, cand am citit-o, am fost O.o ; "Wow, e destul de draguta. Tipul asta este destul de norocos sa aiba o fata draguta" de fapt personajul principal al acestei povesti a fost gandit de la inceput ca fiind fantezia noastra - a baietiilor.
Acum sincer, aratati-mi o fata care sa alerge dupa un baiat... sa fie obsedat dupa el (2 la 3 mild).



OMG !! nu e asa ca poza de mai sus e excitanta ? Deci fetelor, aceasta este fantezia noastra (fata ideeala) (acela e fluierul)

Asa ca miau miau...

3 comentarii:

  1. Ajutor habar nam de unde sa il descarc sau sa il vah online

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai poti da o cautare pe google si il gasesti acolo, sau pe unul din siturile online:

    http://mangafox.me/manga/koharu_no_hibi/
    http://www.mangahere.com/manga/koharu_no_hibi/
    http://www.mangaeden.com/en-manga/koharu-no-hibi/

    RăspundețiȘtergere
  3. Prima data am zis: "ce draguuuuuuuuut! o fata care urmareste un baiat doar pentru ca il iubeste!!!" si chiar am vrut sa ma apuc de el TT.TT toate visele mele au fost spulberate cu ULTIMA POZA!!!!!!!! TT.TT

    RăspundețiȘtergere

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri