Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Waga Tousou

Information
Type: Manga
Volumes: 1
Chapters: 4
Status: Finished
Published: Oct 2008
Genres: Historical
Authors: Hitler, Adolf (Story)
Serialization: None
De patru ani astept aceasta manga online... si iata ca norocul imi surade pana cand, apare dinou si foarte rapid ghinionul.
Partea frumoasa este ca am gasit manga pe un site hentai, partea naspa e ca... manga e in japoneza.
Deci nu am intele nimic... asa ca articolul o sa fie jumate din ce am vazut, iar cealalta jumate ce am auzit.
"Mein Kampf" sau "Waga Tousou" este adaptare manga din cartea lui Adolf Hitler, care combina elemente de autobiografie, cu o expozitie de pamfleturi a le lui Hitler... ideologie politica, publicat pentru prima data in 1924.
"Mein Kampf" este cea mai recenta publicatie intr-o colectie de carti de benzi desenate istoric numit "Manga de Dokuha" ("Invata cu manga"), editat de firma East Press.
De la publicarea in Japonia, in noiembrie anul trecut, popularitatea a devenit din ce in ce mai mare, cu peste 45.000 vanzari.
Cartea, ce face parte dintr-o serie de texte clasice transformate in manga, acopera o serie de aspecte ale vietii lui Hitler, de la copilarie la formarea partidului sau politic.
Succesul sau din Japonia a nascut o larga dezbatere in Germania daca interdictia asupra cartii, impusa in 1945, ar trebui ridicata. Drepturile de autor pentru carte in Germania apartin ministerului de Finante din Bavaria.
Editorul Japonez East Press a mai adus si alte evenimente politice in atentia cititorilor de manga: actuala serie mai include si versiunea manga a Das Kapital al lui Karl Marx.
Cum spuneam, "Waga Tousou" este luat dintr-o carte scrisa de nazistul lider Adolf Hitler. Acesta combina elemente de autobiografie, cu o expozitie de politica ideologiei lui Hitler.
Mein Kampf exprima mai multe ambitiil dificil de separat: dorinta de asimilare culturala a evreilor (exterminarea fizica nefiind adusa in discutie la acea vreme) si a tiganilor in numele unei
teorii rasiale, al unui militarism expansionist si de o renastere nationala a germanilor.
Mein Kampf anunta, in mod clar, programul partidului nazist, care se bazeaza pe dorinta de a reuni teritoriile germanice intr-un singur stat (pangermanismul), precum si necesitatea de a asigura, in Europa de Est, un "spatiu vital" german. Include amenintari specifice, care l-au facut pe Papa Pius al XII-lea sa declare in 1929: „Fie ma insel intr-adevar, fie lucrurile nu se vor termina bine. Aceasta fiinta este intru totul posedata de ea insasi: tot ce spune si scrie poarta amprenta egoismului sau, este un om care calca peste cadavre si striveste tot ce-i apare in cale. Nu pot sa inteleg de ce atat de multi oameni din Germania, chiar dintre cei mai buni, nu vad asta sau cel putin nu trag nici o concluzie din ceea ce scrie si spune acest om. Care dintre toti acesti oameni a citit Mein Kampf?
Arta este foarte inteleasa si foarte descifrabila. Uimirea mea a fost..., indiferent ca nu stiu japoneza am putut intelege foarte bine ceea ce dorea personajele sa spuna.
Personaje mi-se par cam emo-isti, mai ales Hitler. Poate din cauza ca nu dormeau niciodata.
Mi se pare intr-adevar ironic, ca m-am bucurat citind manga, pe langa faptul ca nu as dori sa citesc cartea reala.
Din cate am auzit cica unii profesori (nu de la noi din tara) chiar le au placut experienta de a citi o manga istorica.
Deci daca iti place istoria nazista, sau esti fan Hitler, pune mana pe aceasta manga.
Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri