Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Coin Laundry no Onna

Information
Type: Manga
Volumes: 1
Chapters: 19
Status: Finished
Published: Not available
Genres: Comedy, Slice of Life, Supernatural
Authors: Kiyohara, Hiro (Story & Art)
Serialization: Shounen Ace (Monthly)
Cam ciudat !
Serie ciudata, amuzant, bucurandu-ma de lectura diferita fata de aletele. Asa ca l-am terminat prea repede.
De ce este ciudata, dracule ? E simplu deoarece "Nu este autorizat in SUA"
Dude ! e o conspiratie...
In primul rand il categorizez ca one shot decat un manga. L-am bagat acolo pentru ca e prea scurta povestea si se termina aiurea, indiferent de numarul de capitol.
Povestea este una simpla aleatoare care se invarte in jurul valorii unei persoane de sex feminin, care traiesc in interiorul unei masini de spalat rufe (ciudaaat). De ce atrebuie sa traiasca acolo ? Cititi ! dupa parerea mea pare a fi din cauza clientior, care vor fi speriati dupa o va vedea cum iese din acea masina de spalat.
Amuzant nu-i asa ! Dupa ce am citit capitolele, cred ca de acum, am de gand sa economisesc bani si ma duc la magazin ca sa-mi cumpar o masina de spalat ! LOL
Nu stiu ce ma amuza cel mai mult. Oare ma amuza faptul ca ea traieste in acea masinarie sau faptul ca sperie clienti ?
Victima # 1:
Student la colegiu... ea nu crede ca atunci cand da peste aceasta scena va ramane nepasatoare:
Da!, exista femeia care se ​​taraste afara din uscator care va atesta ca a fost atat de cald ... [te cred!?] Ha! Speriata de FemeiaSpalatoare. Victima o va intreba de ce sta in uscatorul acela, iar raspunsul va fi pe masura.
Dezamagirea cea profunda - capitolele sant incredibil de scurte, si ma facut sa vreau mai mult. Asa cum am spus inainte (adica deloc), veti obtine un ras sau doua din aceasta manga.
Daca esti beat si vrei un manga scurt - ar o alegere proasta.
Asa ca noroc frate... (ma luat de cap berea!*.* - Uuuuu ! stelute)

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri