Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Hitogatana


Information
Type: Manga
Volumes: 4
Chapters: 19
Status: Publishing
Published: Oct 10, 2009 to ?
Genres: Action, Sci-Fi, Shounen
Authors: Onigunsou (Story & Art)
Serialization: Comic Blade

Am neglijat aceasta manga destul de mult in ultima luna astfel, incat, ma gandeam sa renunt. De asemenea, nu am renuntat ci am tras o privire mica pana cand am terminat seria.

Ca si pe celalalte site-uri cu manga va voi oferi o mica descriere, si, apoi o analizam cat de cat. Santem intr-o poveste unde infractiunile sant comise prin intermediul echipaj de lupta cu androizi poreclit "Katana". Intr-un efort de a mentine ordinea, guvernul a organizat AKCD - Anti Divizia Katana Crime.

Nu cred ca as fi descoperit vreodata acest manga in viata mea. Motiv simplu: metodologia mea in incercarea sa descoper o noua manga ca aceasta este nula.
Pentru a capta interesul meu, seria shonen cu lupte trebuie sa posede o anumita originalitate cu setarea si puterile lor; Hitogatana nu, dar asta nu e un lucru rau.



Personajul principal are oarecum un fundal stereotipic, dar personalitatea lui este mult mai bine decat ma asteptam. Fara a dezvalui orice spoilere, personajul principal ar fi putut cu usurinta sa devena un cliseu shonen, deghizat ca ceva diferit, dar el nu. Desi nu este perfect, el este unul dintre putinele caractere intalnite.


Asa cum am mentionat opera de arta nu este eye-catching, dar e potrivit pentru aceasta serie. Secventele de actiune sant la fel de bune ca orice alt manga si atunci cand sant combinate cu capacitatea de povestiri a autorului, astfel incat manga va primi o nota destul de mare. Desigur, aceasta ajuta, de asemenea faptul ca proiectele de caractere sant cool-e si nu over-the-top.




Exista momente in care ar putea fi greu de urmat scenele de lupta, dar asta e mai ales pentru oameni ca mine, in care sant utilizate medii mai complexe si detalii de caractere. Fiind o astfel de problema minora, atunci capitole 5-10 va trebui ca ochii tai sa se obisnuiasca cu el si vei incepe sa te bucuri de serie chiar mai mult.

Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri