Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

The King and the Attendant



Information
Type: One Shot
Volumes: 1
Chapters: 1
Status: Finished
Published: 2011
Genres: Drama
Authors: Nakamura, Asumiko (Story & Art)
Serialization: Manga Erotics F




Miau miau ! Nu am mai citit de mult un one shot, asa ca am sa va descriu pe scurt...














Intr-o mare perioada de timp, monarhul unui preaiubit regat, ramane in tacere si imobilizat la pat.
Care va fi oare cauza a acestei tragedii ? Nimeni altul decat mine.
Livrez otrava la gura lui, camuflata ca mantuire.
Zece ani s-au strecurat, de la ziua in care m-am dedicat acestei obligatii sumbra.
Un intreg deceniu m-am concentrat spre punctul culminant al acestui sistem.
Reducerea treptata a sanatatii actuale al regelui, cu cea a unui legume in descompunere,














Special pentru a crea o situatie naturala si nedetectabila pentru,
Ca fratele sau mai tanar sa urce pe tron.
Si, astfel,...

Regele rauvoitor...
Va muri inainte ca el sa inteleaga un fragment de adevar din spatele sfarsitul lui jalnic.
Dar, dintr-o data...

De la bun inceput...
Am mers pe jos inspre o fundatura.
Acum reflect asupra calatoriei noastre.














Asa ca miau miau...

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri