Call Our Miauti-Free Number: 072-800-xxxx

Route End

Information
Type: Manga
Volumes: 8
Chapters: 55
Status: Finished
Published: Feb 11, 2017 to Feb 9, 2019
Genres: Mystery, Suspense
Authors: Nakagawa, Kaiji (Story & Art)
Serialization: Shounen Jump+


Salutare miautilor ! Azi va prezint un manga cu detectivi si o poveste cu un sfarsit foarte bun. In aceasta categorie se inscrie manga "Route End", un thrillere psihologic fascinant, care te poarta prin meandrele morbide ale sufletului uman...

Taji Haruno a suferit traume profunde in copilarie, mama sa s-a sinucis cand avea doar zece ani, iar ceea ce l-a frapat cel mai mult a fost ca nu era un motiv suficient pentru ca acesta din urma sa ramana in viata. De atunci a avut o anumita fascinatie pentru moarte, insotita de manie mare, atat de mult incat profesia lui il plaseaza permanent in compania mortii intrucat este un curatator specializat.
Sarcina lui este sa curete apartamentele care adaposteau unul sau unul. mai morti, prin curatarea podelei, schimbarea scandurilor, indepartarea urmelor si mirosurilor.
Este angajat al companiei Aum al carui sef ii are mare stima pentru el intr-o masură atat de mare incat planuieste sa-l faca succesorul sau...
Recent, un criminal in serie s-a infuriat care isi taie victimele si scrie cuvantul "END" cu partile corpului. 

La personaje tot ce fac ei este sa planga si sa tipe. Povestea este despre sinucideri si crime, evident ca nu ma asteptam la momente super fericite, dar este doar mizerie de la capitolul 1 la 54. Nu exista nimic rascumparator.

Arta as putea spune ca personajele urate, fundalul foarte simplu, fetele arata aproape toate la fel. Nici macar nu e placut sa pui ochii. Exista unele parti in care poti spune ca artistul nu avea idee cum sa deseneze picioarele, ochii, actiunea. A fost amator si sant politicos. Adevarul este ca nu ma m-am fortat sa citesc cele 8 volume.

Cam asta ar fi de spus despre acest manga, dar povestea...

Esti repede sedus de povestea acestui tanar autor care isi gestioneaza suspansul si ne ofera personaje cu adevarat interesante, lucrate si complexe! Trebuie recunoscut ca personajul lui Taji iese din tiparele clasice ale genului, iar daca personajele care au suferit traume nu sant rare, ca personajul principal insusi doreste sa se scalde in aceasta atmosfera macabra, ca este atras de moarte, este ceva destul de rar, care lasa imediat serialul sa iasa in evidenta.

"Numele meu este Taji Haruno si treaba mea este sa curat camerele in care au pierit barbati si femei. Motivele mortii lor sant variate, dar de fapt nu sunt importante. Treaba mea este sa elimin si sa curat. Purific aceste spatii astfel incat altii sa poata locui in ele; pentru ca cercul incombustibil al vietii si al mortii sa nu se opreasca. Nu este niciodata usor, uneori este greu de digerat, chiar de inteles. Vad lacunele a ceea ce a fost singuratatea, depresia, boala sau actele de violenta duse la maximul lor exponent. Ramasite ale mortii, ale unui sfarsit si ale unui inceput . Alfa si omega. Veti crede ca munca mea este ciudata, excentrica cel putin, dar sunt multumit de ea. Destul de ciudat, imi place ceea ce fac. imi place ideea de a ma gandi ca ii ajut pe altii sa-si recapete viata. Pentru a onora pe cei care nu mai sunt printre cei vii. As minti daca as spune ca am ajuns aici intamplator. Exista intotdeauna un motiv. Iar al meu are legatura cu un eveniment pe care l-am trait cand aveam zece ani: sinuciderea mamei . Nu am inteles motivul, am injurat si ceva in inima mea s-a schimbat. Furia si furia mi-au stapanit fiinta. M-a marcat si asta m-a făcut ceea ce sunt astazi; Presupun ca e normal. Am ajuns sa cred ca viata nu merita traita, dar cat de gresit am gresit. Un criminal in serie poreclit END o alta victima a fost revendicata. Inca una. Pentru el este un joc, intr-un fel bolnav se distreaza punand in scena si jucandu-se cu partile victimelor sale. Zilele trecute a trebuit sa curat ramasitele "operei" lui, petele unui "tablou" mohorat unde sangele este vopsea. Printre sarbatoarea macabrului, am gasit ceva pe cat de enigmatic, pe atat de tulburător: craniul si oasele cuiva subminate sub opera lui. O alta victima, un alt suflet care a parasit aceasta lume. Un mister care are legatura cu Tachibana, mentorul meu. Nu stiu unde se afla in prezent, nici macar daca are legatura cu END. Mintea mea este un cuib de intrebari fara raspuns, nimeni nu mi le poate da . Poate END (SFARSIT) . Poate ca acea minte intortocheata capabila sa culeaga suflete ca cineva care smulge o taietura dintr-o floare .Vin dupa tine, END. Acesta este doar inceputul".




Daca primul volum din "Route End" clarifica un lucru, este ca nu cauta sa se bucure de morbiditate. 'Spectacolul' care poarta semnatura END este explicit, dar nu este nici afisat din abundenta, nici recreat. In lipsa de a vedea cum evolueaza intriga, naratiunea operei pare sa vrea sa danseze intre diferitele personalitati fictive si relatiile lor. Kaiji Nakagawa ar putea pune cap la cap mai multe panouri de crima, dezmembrare si gandurile frivole ale unui ucigas nemilos. Cu toate acestea, el prefera sa ia alte cai, alte rute.


Urmeaza o investigatie continua "END", iar criminalul in serie, a comis pacatele noastre. Misterele despre gemeni continua. Pe de o parte, il ai pe Igarashi care, intr-o coincidenta ciudata, coincide cu un baiat complet identic cu fratele sau mai mic decedat, un baiat care probabil a fost initial fratele sau geaman inainte de a fi dat in adoptie.
Intalnirea socanta trezeste desigur in Igarashi niste sentimente neasteptate, precum si apariția unui nou personaj pe care nici nu te poti imagina unde te va duce.
In timp ce politia innebuneste complet la aceasta noua aparitie si incepe sa vorbeasca despre posibilitatea de...., accentul cade pe Yanagime, care dupa moartea partenerului ei si-a pierdut complet calea si decide sa se sinucida pentru a pune capat durerii.




"Route End"  poate sa nu fie cel mai bun thriller din ultimii ani, dar lectura sa initiala este extrem de satisfacatoare si aproape necesara pentru adeptii unui gen care nu este cunoscut pentru abundenta sa.

Asa ca miau miau..

0 comments:

Contacteaza-l pe Miauti !

Nume

E-mail *

Mesaj *

Parteneri